294.000 km
Mivelhogy...megszorult a jobb hátsó kézifékkar ami megégette a betéteket, tárcsát...cserélni kellett a féknyerget és mindkét oldalon a tárcsákat, betéteket. Ez a harmadik/negyedik fékcserém hátul. A nyerget szervizzel cseréltettem. Az egész olyan 3 órás művelet, szerszámpakolással, kenegetéssel.
Maradtam a Ferodonál, nekem bevált. Amúgy erről a beragadásos hibáról bővebben a mondeósok írtak, kb. ugyanez a szitu MK3 / FL (2004) előtti hátsó féknyereg felújítása, illetve átalakítása (mondeo.hu)
Betétek, tárcsák, zsír |
A bal oldali agy, minden leszerelve. Szépen forog, rágást nem érezni. Rozsdát lekezeltem zsírral. Ez a nyereg korábban már szintén cserélve volt. Naná, hogy az is emiatt.
DRI féknyereg a baloldalon |
A bal tárcsa a betétekkel így fest alulnézetből. A másik oldalán nem látszik ennyire rossznak a helyzet.
Nem ez a megégett |
Az új tárcsa
Cinkkel körbefújva |
Csúszóka megreszelve, zsírozva, helyére téve a pofák
FDB1319 |
Jobb oldalon is megtörtént. Lekentem ahol kell.
Maxgear féknyereg a jobboldalon |
Az alsó volt a jobb oldalon, az égett meg. Valamelyest látszik a pofákon, vékonyabbak, töredezettek.
Valamiért ez a kopáskép nem javult |
0 km |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése