2010. augusztus 9., hétfő

155.000 km

Éljen-éljen! Amikor megvettük nem is hittem, hogy valaha lesz ennyi is benne. Gondoltam addigra már túl leszek egy injektor meg lendkerék cserén de nem. Az még várat magára. De nem sokat :)
A 710-es vödör


Így hát megtörtént a szokásos kötelező olajcsere. 155 ezernél tart a gép, legutóbb 140.000-nél volt. Semmi extra, csak új 710-es vödör kellett, mert az előzőre rátolatott a bátyám a kistraktorral. Öblíteni is szoktam, egy akármilyen motoröblítővel. Valamivel 100.000 km környékén levettük az olajteknőt, hát volt az alján olajsár, akkor megfogadtam öblítek, lesz ami lesz. Mindig Formula F olajat használok. De érdekes, amikor kibontottam és beletöltöttem a motorba, a vadi új kanna alján erős fekete lerakódást vettem észre! Néztem a kis flakont is, kibontom, töltöm, nézem, ott is ott van! Hmm....biztos egy kis adalék, szóval nem fogom felrázni ezután sem az új kannát. Olajszűrőnek pedig a MAN-t favorizálom, mert jó minőségű és ez fontos nekem. Vagyis a motornak. Azt hiszem látszik a különbség az új és a régi között:) Kíváncsi voltam a váltóolaj szintjére, de az rendben találtatott, szép sűrű sárga olaj. Amerikaiul "méz"-nek hívják csak. Illetve megtekintettem a hátsó motortartó bakot, mert régóta zavar a klattyanó hang gázelvételkor. Puha a gumipogácsa, löttyen a féltengely is. Majd kap PowerFlexet. Ezen kívül légszűrőt cseréltem, mást most nem. Ja! Megjavítottam az ülés reteszelő karját, mert berugózott és idegesítő hangot adott, állandóan fémre ütközött. Csak egy gumigyűrű csúszott arrébb, hiszen ez egy Ford! De hogy az a csavar honnan maradt ki amikor visszatettem az alsó borítást?!
15.000 km


17.000 km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése