Good Yeart választottam ismét, azzal nem nyúlhatok mellé nagyon.
EfficientGrip Performance
Játszott még a Dunlop, Conti. Viszont ez annyi elismerést kapott, hogy mellette döntöttem. Igazából majdnem mindegy lett volna. Ráadásul a Dunlop is a Good Year tulajdona :)
Megérkezett. Rögtön megfogtam a belsejét, nagyon vékony az oldalfala! Az NCT sokkal vastagabb volt. Majdnem lufi. Hát ők tudják, fuel save...a padkázásra figyelni kell az tuti. Ezt már Poland gyártja, azt még Germany. A H-s index meg nem zavar, nem sietek :)
Kettesével összekötve, matricázva |
Fresh look |
Mondom a különbséget. Mentem köves régi utcán, ami halk lett, és nem hat a kormányra vissza. Az apró dolgokat elnyeli (egy újjal könnyen benyomható az oldala). Rendkívül halk. Még hátravan a híres veszprémi Tesco-s befordulok és ott vagyok 90 fokos kanyarú fehér aszfalt teszt, de gyanítom nem fog sikítani.
Pár adalék. Contis előadáson hangzott el, mennyi kell a gumi kikeményedéséhez. Nem szabad padláson tárolni a nyári melegben megkeményednek 4-5 nap alatt már. Tárolni egymáson fekve ok, 1bar-ra leeresztve.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése