2014. január 20., hétfő

201.239km szíjfeszítő csere

Jó ideje hallatta magát a szíjfeszítőm, és nem akarta abbahagyni. Egészen ronda hangokat volt képes előadni, szinte már megnézték a járókelők is:) Volt, hogy nyiszorgott, nyekergett, de a legtöbbször csak a súrlódás-szerű hangot hallatott, ami a fordulat emelésével arányosan változott. Húztam-halasztottam, hogy elmegy ez még, csak hangos. De égő már:) Azért mégiscsak egy GHIA!
Rendhagyó módon a neten sem néztem utána semminek, biztos voltam benne, hogy a segédszíj feszítő lesz a hangadó. Az volt, de a bibi a dologban, hogy nem lehet külön kapni, hanem csak az alu konzollal együtt! Nem tudtam foglalkozni az üggyel, kész tény elé állított a szerviz, ez 30 rugó. Ha volna görgő külön, akkor harmada. De nincs. Kicsit bánom nem keresgéltem előtte, azt gondoltam nem lesz itt hiba. Most van egy eladó Ford, Gates Litens szíjfeszítő tartó alu konzolom, jelentkezzen érte akinek kell, megegyezünk:) 

Gates dobozban, made in Canada, mint az eredeti görgő

A Ford felirat legravírozva a jobb oldaláról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése