2017. április 26., szerda

Önindító szerelés II. (245.000km)


Van egy kis elrendezésbeli hiba abban, hogy a termosztátház az önindító fölé került pontosan. Nekem kissé enged, de nem mindig, csak néha. Pont ráfolyt az önindítóra, ami kezdett rózsaszínné válni. Na és az autó kezdett nem beindulni. A szétszerelt önindítóban a kefepor és a hűtőfolyadék egy olyan elegyet képezett, amitől a forgórész kivezetései egyesültek. A folyadék megmarta az egyik kefe érintkezését, amitől alig kapott áramot. Az önindító típusa: 1S4U-1100-AA. Arra gondoltam megint a persely kopása miatt szorul. Szétszedés után derült ki, hogy a persely tökéletes volt. A bolygóműben fém fogaskerék van. Minden alkatrészt a Boda Autóvillamosságtól rendeltem. Ez a reklám helye, mert nagyon jó cég. Mindent megtaláltam náluk cikkszám alapján. Készségesek voltak, profi az egész ahogyan van. Az önindító alkatrészei: persely (SBU9047), csapágy (ABE9045), kefeház (SBH9002). Ezen felül rendeltem bendixet, csavarokat, távtartókat, és az elengedhetetlen kis golyót. A forgórész nem cserés még, bőven nem. A kefék is bírták volna. Minden csapágy és persely rendben volt. 

Csöpög

A hibás kefetartó
Csere, pucolás, zsírzás után már azonnal indul, nagyon szépen teker.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése