2018. január 14., vasárnap

ROIDMI 2s

Egy ideje Xiaomi telefont használok. Aztán feleségemnek is vettem egyet. Karácsonyra anyósomat is megleptük eggyel. Mind Redmi 4x. Főleg mert 4100-as akkuja van. Ez nettó két napig elég. Nagyon klassz. Körülnéztem milyen lehetőségek vannak a telefon töltésére autóban, mert a régi Nokia töltő gyenge hozzá, gyakorlatilag nem is tölti. 2 Amper kell ide. Így bukkantam rá a szépséges ROIDMI 2s (BFQ02RM) -re, íme

ROIDMI BFQ02RM
 Krómozott fém és nagyon precízen megmunkált, pontosan öntött műanyag kívül. Súlya is van! De miért a mikrofon az elején?! Hát mert ez egy

- bluetooth kihangosítós
- gyorstöltő
- ami méri az autó szivargyújtó feszültségét (direkt nem töltését írtam)
- és FM transzmitter
- sőt 24V is!
- ...

...lássuk még mi is?
....röviden svájci bicska! A telefont is pont azért kedvelem, mert olyan, mint egy svájci bicska! 
A Focus szivargyújtóját nagyon szereti, alig lehet kihúzni belőle, eszméletlen stabilan fogja. A telefonra telepítettem a Roidmi appot, amiben beállítható a kívánt FM adófrekvencia. Beállítható hogy azonnal induljon valamilyen zenealkalmazás, milyen színben világítson kék-piros-zöld-hupikék...jó, nem?
 
A temperature protectiont azonnal le is sikerült tesztelnem, ugyanis a kályhán  hagytam, amikor elgyújtottam azt. Két hasáb fa leégett, mikor észrevettem, mert mentem dobni rá még...tehát már visszahűlt. Dobozában volt a füstcső előtt közvetlen. Nem gyulladt ki a csomagolás, de leolvadt róla a műanyag. A töltő pedig elég forró volt, hogy rögtön letegyem. Na gondoltam vége. Nem lett vége, működik jelentem!
Nagyon gyorsan elindul, azonnal csatlakozik a telefonhoz. Hangminősége az autóban kellemes, a távoli fél néha rosszul hallott elmondása szerint. A zene szépen szól vele. Persze ez FM átvitel után értendő.
Összhangban
Ha rendeltek figyeljetek oda, létezik Roidmi 3s ami viszont nem tud kihangosító funkciót! Csak a 2s! A Xiaomishopban 5900Ft. Kánaán.

(Kínában néha nagy a fejetlenség, a renderelt képeken nincs mikrofon. Ne zavarjon.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése