2019. március 12., kedd

Megrepedt az intercooler. 252e km.

Megrepedt az intercooler. 252e km.


Ladelufkühler fähler :)

A hiba okát és a hibát is látni a képen. Mindjárt rárajzolom szabadkézivel is mire gondolok, aztán leírom:
A huplis csövek kellenek ide!

2010-ben cseréltem át a gyári gumicsöveket a menő kék fajtára. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy ezek a kék csövek nem képesek a hosszirányú mozgás csillapítására. Márpedig az intercooler a zárhídra van erősítve, a csövek pedig a motorra. A kettő közt elég erős rezgés és mozgás zajlik. A motor is mozog valamennyit gázadásra. Nem véletlen a gyári huplis gumicső. Lehet van normális neve is :) Nem lett volna szabad egyenesre cserélnem. Rendeltem egy új hűtőt és csöveket is, ha nem is gyári, de Febi csöveket. Nem a legolcsóbb. A csere nem hosszas, és visszanyerhető a ménes elveszett része. A régi hűtőről leszerelem a műanyagot, a fém megy a fémtelepre, mert vigyázunk a környezetre. Főleg ha dízelünk van :( 
Az új intercooler sem az alja árban, megnéztem a gyártót, és így esett a választásom a Német Dasisra. https://de.dasis.de/ladeluftkuehler-097003n-80?tid=k16967

Das ist DASIS

100 km után végre nincs olajpára

Bilincsből 40-60-as kell, 12mm-es. A Febi hupliscső eléggé jól tapad, sokkal jobban, mint a kék szilikon! Simán elég egy bilincs is.

Tavaszi kerékcsere és nagymosás után


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése