2010. június 21., hétfő

Intercooler olajpára

    Elegem volt abból, hogy mindig tiszta olajpára az intercooler és környéke. De az utóbbi napokban nagyon az lett, mire megfogtam a gumicsövet alul, csupa olaj volt. A fránya engedi az olajat! Kiszedtem, megnéztem, hát a fémgyűrű alatt eldörzsölte az anyagot. Persze Cromaxnál 12.000- egy darab ebből! Végül is 7 évet bír ezek szerint, de kapható egyszerű szilikon cső is intercoolerhez. Annak 1500Ft 10cm-e. Nem találtam hurkásat sajnos ebben a méretben, mert 12 cm kell 50-es átmérőre. Vettem hát simát. Féltem, hogy merev lesz, mert azért ugrál rendesen a moci alapjáraton, nem véletlenül hurkás a gyári sem. Meg is érkezett a csomag, 5mm vastag a cső! Az egy centit dob rá teljes átmérőre! De meglepően puha. A másik kérdés a bilincs, mert gyönyörű intrcooler bilincseket kapni ezer felett, de nem vágytam rá. Találtam nagyon jó minőségűt, nem autós boltban, sokkal olcsóbban, de sikerült vásárolnom, egyszerű 75 Ft-osat. No, abból vettem és duplán raktam. Garantáltan nem fúj ki mellette és fogja. De csak egyszer érdemes használni.

Az új szilikoncsövek

 Most ilyen a motorterem, tiszta tuningos :) Annyira nem ugrál most, mint a gyárival, de a tartó gumibakok átveszik a rezgés egy részét, talán nem lesz anyagfáradás miatta.DE LESZ!

1 megjegyzés:

  1. Üdv
    Ha valakinek intercoolel-hez kellenének gumicsövek érdemes körülnéznie az ebay-en mert kb. 10.000 ft körül komplett uj szetteket lehet kapni.

    VálaszTörlés