2020. június 25., csütörtök

Kipufogócsere 277.240km


Ebben nem volt sok részem, csak elvittem és hoztam. Lyukas volt a flexi cső, álló helyzetben az utastérbe ment a szag. A hátsó dob is nagyon közel volt a lyukadáshoz az illesztésénél, de az még bírta. Egy nagyobb darabot már leszedtem róla, mert lógott, de az csak egy külső réteg volt, alatta nem látszott rossznak. Nem tudom a cinkspray mennyire tolta ki az élettartamát, de 2003-as autóról van szó és ahhoz képest "csak" ennyi. Le szoktam fújni a téli kerékcsere előtt teljes hosszban. Persze volt, hogy kimaradt. Egyszer pont egy ilyen kezelés után állítottak meg közúti ellenőrzés címén. Jó büdös volt, ahogyan égett rá, meg is kérdezték mitől van ez, de tisztáztuk és közölték, hogy szép hangja van a kocsinak amúgy meg...
Az FFDA motorkódú TDCI esetében csak egy dob van, ami lehet hátul, vagy -mint a gyári- olyan 3/4-ed résznél. Hátsó dobot csak a BOSAL csinál hozzá, azzal a megoldással valamivel drágább. A flexi cső négy rétegű, és a gyári dobmegoldással kértem, teljesen jó. Nem tudom jó ár-e, 60e Ft volt. A katalizátor érintetlen maradt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése