2010. július 19., hétfő

Elromlott a tolatólámpa kapcsolóm


Mivel sötétítettek az üvegek, este rossz a tolatási képessége a kocsinak. Adok neki fényt gondoltam, vásároltam led csíkot, felragasztottam a lökös aljára, (Dinitrol UV710 mindent ragaszt), majd egy 7812-es stab. ic-vel a tolatólámpáról lekötöttem. Tökéletesen működik. De a napokban megszűnt világítani ganz komplette a cucc. A biztosíték rendben. Akkor a kapcsoló lesz.
    Légszűrőház le, beszívó cső le és máris ott a kapcsoló. Csatira rámérek, van fesz. Kapcsolót kapcsolom, kapcsol. Kár. Pedig ez lett volna a jó megoldás. Vezetéket összezárva világít minden! Akkor mégiscsak a kapcsoló?! Mert nem minden az, aminek látszik. Bátyám javaslatára kapcsolót kiszedtük, 22-es kulcs kell. Előtte ajánlatos féktisztítóval körbefújni, hogy a vastag mocsok ne hulljon a váltóba.


A rossz kapcsoló

A kapcsoló alján egy golyó van, ezt nyomja be egy retesz. Retesz nincs elkopva, látszólag jó minden. Azért kapott a golyó alá kis féktisztítót, visszatéve tökéletesen működött. Azóta is jó,  mondjuk ki tudja meddig :)
UPDATE 2010. Szeptember
Valóban elromlott, egy hónapig volt jó. Kicseréltem, mert jön a tél, utángyártott legolcsóbbat vettem, tökéletesen megegyezett a gyárival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése